Євпаторія, Крим. Відпочинок і лікування в Євпаторії

Природа й заповідники
Сезони й публіка
Житло, харчування
Євпаторія, Заозерне й ін.
Новофедоровка, Фрунзе

Валюта, погода Євпаторії

Статистика сайту
Rambler's Top100

Євпаторія. Визначитеся, навіщо ви туди їсте

Прочитавши всі відкликання, прагну поділитися своїми враженнями. Ми поїхали в Євпаторію 2 липня 2004 р. на 10 днів. Це була моя перша самостійна поїздка, і друга після минулого року. Багато пишуть, що квартири знімали відстійні, що обдурили про відстань до моря. Я зробив так: перед відпусткою прорив увесь Інтернет, знайшов карту міста, роздрукував, хоч вона й вийшла большевата, я не спасував :)

Приїхали ми в Євпаторію в 10 годин десь, сонячний день, тепло. Відразу на нас налетіли торгаші з житлом, ну ми як би зорієнтувалися для себе, що ми прагнемо й сталі підбирати й відсівати пропозиції. Ми прагли жити в центрі міста, ближче до моря й ближче до центральної вулиці, тобишь - Фрунзе. Сподобався нам дядечка один, поїхали, виявилося повне гав.. і взагалі на окраїні який- те, але він не образився й довіз нас назад до вокзалу без проблем і до того ж безкоштовно. Потім ми розв'язали побрати таксі й поїхати самі шукати, розв'язали згорнути на вулицю Пушкіна, тому що ця вулиця сама близька до моря майже. Їдемо й дивимося, висить объява що "здається". Ну зайшли, подивилися, там комнатка така - у ній 4 ліжка :), як нам сказали 4-х місцева, але ми не повелися, окремо душ із бочкою над ним, яка нагрівається сонцем у плині дня., ну й властиво санвузол чистенький, а не дірка в бетоні :) і кухонька із плитою й теликом, Господарка молоденька. Сказала що заважати не буде й приходити стане, якщо що треба буде, 3 рази в тиждень. домовилися за 10 баксов у день. за чотири те місця!!! правда в кімнатці не було шафи, та й фіг би з ним. І ще нам здалося мінусом, що поруч ще живуть у сусідніх двох кімнатах дві мами й у кожної діти маленькі... А в підсумку виявилося, що ми їх майже й не бачили, щоправда, з ранку вони допомагали вставати :) (своїм лементом)

У загальному розібрали речі й поїхали міняти гроші, вирішено було поміняти частину, міняли в центрального універмагу в міняв, завжди самий вигідний курс і там ніколи не обдурили й нікого (я не бачив і не чув). Фрукти виявилися дорогуватими цього року через неврожай, але ми були готові. Жили ми з розрахунку 800-1000р. у день.

Прийшли на пляж, море виявилося холодним, та й люди які те не зовсім засмаглі, а обумовлене це було тим, що до нашого приїзду тепла те як такого й не було. дощики в загальному поливали.

Їли ми так сказати в столовках ближче до моря які, там їх дві яка із червоним навісом і червоними столиками й відповідно із зеленим навесом. і там і там усі однаково. наїдалися за 20 гр., Я потім взагалі їсти перестав просто вже загодувався. :)

Наступного дня ми розв'язали подивитися, що ж таке Євпаторія. пройшли все місто, подивилися Кримські кенасы, подивилися церква, подивилися прадавні розкопки, турецькі лазні.. на більше нас не вистачило, жару всі таки.

НА наступний ранок після походу на море ми продовжили вивчення міста, пішли по парку Фрунзе й побачили "чортове колесо"(атракціон). ну сіли ціна 10гр. або близько того. зате вид такооой!!

злізли, пішли на зупинку тр.№2 і поїхали до кінцевого пункту, у такий спосіб ми виявилися на окраїні міста, де старі будинки знесені й пляж з каменями й дрібними ракушечками, купувалися, що здивувало там - довго тривала мілина, на фото зроблених з берега моєю дівчиною, я видався маленькою крапкою.

Вивчивши все місто й, помітивши одну особливість, що на який би ви вулиці не були, скрізь сидять тетечки або дядечки під парасольками й продають екскурсії. Це, так сказати, місцеві тур агентства :)

Вирішено було їхати на екскурсії.

Підійшли до тієї турфирме, у якої виявилося більше торгуючих крапок, яких ми помітили по місту. Ознайомилися й розв'язали в перший день на "ПБК" з відвідуванням гори ай-петрі. а другу побрали водоспад " джур-джур" вартість кожної екскурсії порядку 30-45гр. і ще із собою необхідно брати на їжу й на вхід в окремі об'єкти.

Вообщем враження від екскурсій залишилося незабутнім, Фото- просто класс. та й самі задоволені. із приводу автобусів, то на першу екскурсію ми їхали на маленькому мікроавтобусику типу "мерса" чи що, а на другу на Икарусе, правда кондишн був у повному порядку !!!

У загальному відпочинок удався!! усе сподобалося.

Висновки:

1. Плануйте свій відпочинок;

2. Визначитеся, навіщо ви туди їсте: відпочивати або шукати які діри або вади;

3. Обов'язково їдьте на екскурсії, але з перервами, наприклад через день.

4. НЕ варто просиджувати у квартирі багато часу, а то згадати те буде нема чого.

"Плюси":

1. не більші ціни на продукти й на харчування, у порівнянні з Ялтою або Алупкою.

2. не дороге житло.

3. ну й напевно що це дитячий курорт, куди варто поїхати тільки через те що повітря просто чудове особливо з ранку :)

"мінуси":

1. подивитися всі визначний пам'ятки міста й близьких околиць можна за 1 день, потім уже все набридає.

2. Мнооооого дітей! (хоч я й люблю їх, але проходу ні, і постійні лементи й плачі, хоча поступово звикаєш)

3.Море бруднувате.

Особисто для себе, я зрозумів що, звичайно хочеться туди повернутися, але після побаченої на екскурсії Ялти й гір - хочеться туди.

От тому н.г. 2005 ми їдемо відзначати в Ялту!!!

Усім удачі!!

Автор: Tynkoff, Москва
Переглянутий: 297 раз(а)
Оцінка розповіді:Good

[ написати своє відкликання ]

[ відкликання туристів - головна сторінка ]

© Відпочинок у Євпаторії 2005-2009. При цитуванні матеріалів розміщених на сайті, посилання на i-evpatoria.com обов'язкова